REGULAMENT OFICIAL – CAMPANIE FII PACIENTUL LUNII ROYAL HOSPITAL 01.03.2025 – 01.05.2025
SECȚIUNEA 1. ORGANIZATORUL ȘI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
1.1 Campania promoțională „Fii pacientul lunii” (denumită în continuare „Campania”) este organizată de SC Clinica Sf Lucia SRL, Royal Hospital, denumit în continuare „Organizatorul”, societate cu răspundere limitată, având sediul social în Bucureşti, Bld Splaiul Unirii 313A, sector 3, înmatriculată la Registrul Comerțului cu numărul J40/2125/2004, cod unic de înregistrare 16140205, reprezentată legal prin administrator, STOIAN VICTOR.
1.2. Regulamentul Oficial este întocmit și va fi făcut public conform legislației aplicabile în România. Regulamentul este disponibil, în format electronic, în mod gratuit, pe durata Campaniei, prin publicarea acestuia pe website-ul www.royalhospital.ro.
1.3. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament, urmând ca astfel de modificări să între în vigoare numai după comunicarea în mod public a modificărilor, prin publicarea lor pe pagina de Internet menționată la art. 1.2 de mai sus, precum și prin notificarea autorităților competente, după caz, dacă modificările efectuate necesită o astfel de notificare. Organizatorul va putea modifica Regulamentul pe parcursul Campaniei, prin întocmirea de Acte adiționale la prezentul Regulament.
1.4. Campania se va derula în conformitate cu prezentul Regulament al Campaniei„Fii pacientul lunii” (denumit în continuare “Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toți participanții. Campania este organizată și se desfășoară pe întreg teritoriul României în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
1.5. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament, iar în caz de inadvertență între acestea, prevederile Regulamentului vor prevala.
SECȚIUNEA 2. PERIOADA ȘI LOCUL DESFĂȘURĂRII
2.1 Campania „Fii pacientul lunii” se desfășoară în perioada 01.03.2025-01.05.2025 Consultațiile gratuite vor fi oferite exclusiv în cadrul Royal Hospital, în funcție de disponibilitatea locurilor.
2.2. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifică Perioada Campaniei pe parcursul derulării acesteia, cu notificarea prealabilă scrisă a publicului prin intermediul paginii web www.royalhospital.ro.
3.3. Organizatorul poate dispune, în mod discreționar, suspendarea/încetarea/întreruperea Campaniei, înainte de expirarea Perioadei Campaniei, fără a avea nicio obligație față de participanți, cu excepția notificării lor cu privire la suspendarea/încetarea/întreruperea Campaniei, prin intermediul paginii web www.royalhospital.ro, neputând fi obligat la plata vreunei sume bănești cu titlu de despăgubire sau orice alte despăgubiri decât sumele bănești. Persoanele înscrise până la momentul suspendării/încetării/întreruperii campaniei, sau care se află în curs de desfășurare a consultațiilor medicale obținute în cursul acesteia, beneficiază de toate prevederile programului.
SECȚIUNEA 3. DREPTUL DE PARTICIPARE
3.1. Campania este adresată persoanelor fizice, cu vârstă de peste 18 ani, împlinită la dată începerii Campaniei și capacitate deplină de exercițiu pentru a se înregistra în Campanie prin modalitatea descrisă în Secțiunea 5 de mai jos. (denumite în continuare “Participanți”).
Înscrierea în campanie se poate face doar prin accesarea paginii din linkul trimis de Royal Hospital pe email și completarea completă a formularului.
3.2. La această Campanie nu au drept de participare următoarele persoane:
- Angajații Organizatorului;
- Membrii familiilor angajații Organizatorului (însemnând copii, părinți, soț/soție, frate/soră);
- persoanele a căror vârstă este mai mică de 18 ani la data începerii Campaniei. Organizatorul își rezervă dreptul de a lua toate măsurile pentru a preveni înscrierea în Campanie a persoanelor sub vârstă minimă acceptată conform prezentului Regulament.
3.3. Prin înregistrarea în cadrul prezenței campanii promoționale se consideră că participanții au citit, au înțeles, au cunoscut și acceptat integral, expres și neechivoc prezentul Regulament.
3.4. Organizatorul își rezervă dreptul de a elimina din Campanie înregistrările oricărui participant cu privire la care există probe sau indicii temeinice că a fraudat sau a încercat fraudarea mecanismului prezentei Campanii, având opțiunea de a demara procedurile legale pentru atragerea răspunderii acestora conform dispozițiilor legale în vigoare, inclusiv sesizarea organelor judiciare pentru comiterea infracțiunilor de fals și uz de fals.
4. SERVICII INCLUSE ÎN PACHETUL GRATUIT
70% discount la urmatoarele pachete promotionale:
- Hernie inghinala unilaterala – 9.300 RON
- Hernie inghinala bilaterala – 12.900 RON
- Hernie ombilicala/epigastrica – eTEP/ LIRA – 14.400 RON
- Diastazis drepti abdominali – eTEP/LIRA – 15.400 RON
- Eventratie endoscopica – eTEP/LIRA – 16.400 RON
Pachetul operator include:
- Interventia chirurgicala (inclusiv consumabile si plasa/plase)
- Anestezia
- 1 noapte de spitalizare
- Monitorizarea si supravegherea pe toata perioada internarii
5. CONDIȚII DE PARTICIPARE
5.1 Pentru a beneficia de pachetul gratuit, pacienta trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
- Să completeze în întregime formularul de înscriere cu datele personale:
- Nume, prenume
- Adresă de e-mail
- Număr de telefon
5.1.1 Reguli de Înscriere & Eligibilitate
- Cine poate beneficia de reducere?
- Pacienți cu hernie sau eventrație care necesită intervenție chirurgicală.
- Un pacient pe lună selectat în cadrul campaniei.
- Pașii pentru înscriere:
- Completează formularul online.
- Ești contactat pentru consultație la dl doctor Costin Duțu
- Beneficiezi de reducerea aplicată.
- Accepta termenii și condițiile campaniei, inclusiv primirea de comunicări de marketing din partea Royal Hospital pe toate canalele disponibile.
- Pacienții au dreptul de acces, rectificare, ștergere și restricționare a prelucrării datelor lor personale și de retragere a consimțământului de marketing, conform legislației în vigoare. Cererile în acest sens pot fi trimise dpo@royalhospital.ro
6. MECANISMUL ÎNSCRIERII ȘI PROGRAMĂRII
- Formularul de înscriere trebuie completat corect și integral.
- Comisia medicală va evalua cazurile și-l va alege pe cel mai urgent și complex.
- După verificarea datelor, pacientul/a va fi contactată telefonic de un reprezentant Royal Hospital pentru stabilirea programării unei consultații.
- Un participant nu are dreptul sa completeze mai multe formulare sau sa se inscrie de mai multe ori cu alte adrese de email. In caz contrar, acesta va fi descalificat.
- Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretatețin conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
- Participanții care nu au beneficiiat de reducere vor renunța, prin simplul fapt al înscrierii în Campania, la orice solicitare de sume de bani sau alte prestații din partea Organizatorului,
- Organizatorul va contacta fiecare persoană înscrisă pentru a stabili programarea. În cazul in care beneficiarul nu poate fi contactat din culpa lui (de ex. nu a menționat o adresa de email validă, nu poate fi contactat telefonic, nu raspunde nici la emailul primit, refuză să furnizeze datele necesare în vederea validării programării in decursul a 5 (cinci) zile lucratoare, acesta va pierde pachetul gratuit. În cazul în care beneficiarul nu colaborează cu Organizatorul în vederea primirii pachetului și în vederea stabilirii consultației, acesta va fi invalidat. Orice eroare și/sau omisiune cu privire la datele personale furnizate Organizatorului odata cu înscrierea în campanie nu atrage raspunderea acestuia, acuratețea datelor de contact furnizate de participanți fiind în responsabilitatea exclusiă a acestora. Organizatorul nu este responsabil nici în cazul în care un Participant desemnat beneficiar nu poate fi contactat de Organizator din cauza adresei de email sau numarului de telefon incorecte / incomplete.
- Organizatorul poat face public numele beneficiarilor și pe paginile lor de Facebok, dacă beneficiarii sunt de acord.
Pentru a putea intra în posesia pachetului, beneficiarii trebuie:
- să nu fi fost descalificați ca urmare a neintrunirii condițiilor de eligibilitate prevăzute in prezentul Regulament;
- să răspundă la telefon, să se programeze și să onoreze programare
7. PROTECȚIA DATELOR PERSONALE (GDPR)
- Solicitarile/reclamațiile privitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal se pot depune de către Participantii prin email la adresa dpo@royalhospital.rosau prin poștă la adresa: București, Sector 3. Splaiul Unirii, nr. 313, A, 24.04.2025, inclusiv. După această dată, nicio contestație nu va mai fi luată in considerare de catre Organizator.
7.2 În conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal (GDPR), Royal Hospital se angajează să asigure securitatea și confidențialitatea datelor personale colectate în cadrul acestei campanii.
- Datele colectate vor fi utilizate exclusiv pentru înscrierea și gestionarea programărilor în cadrul campaniei, precum și pentru transmiterea comunicărilor de marketing, conform consimțământului exprimat de participantă.
- Datele nu vor fi divulgate către terți și vor fi păstrate în conformitate cu politica de confidențialitate a Royal Hospital.
- Pacientele au dreptul de acces, rectificare, ștergere și restricționare a prelucrării datelor lor personale, conform legislației în vigoare. Cererile în acest sens pot fi trimise dpo@royalhospital.ro
8. LIMITAREA RĂSPUNDERII
- Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei campanii.
- În eventualitatea unei dispute asupra validitații unei intrari în cadrul campaniei, decizia Organizatorului este definitivă.
- Organizatorul nu va fi responsabili pentru imposibilitatea beneficiaruluii de a intra în posesia cadoului/pachetului gratuit.
- Reclamatiile referitoare la cadoului/pachetului gratuit, ulterioare programării nu vor fi luate in considerare.
9. RESPONSABILITATE/LIMITAREA RĂSPUNDERII
9.1 Prin participarea la Campanie, toți participanții și eventualii beneficiari sunt de acord și se obligă să respecte și să se conformeze tuturor cerințelor și condițiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament, nerespectarea acestora atrăgând răspunderea personală și exclusivă a participanților și eventualilor beneficiari.
9.2 Organizatorul și societățile implicate în organizarea prezenței Campanii, nu au nicio obligație de a întreține corespondență cu solicitanții unor revendicări necâștigătoare ce apar ulterior acordării efective a premiilor, sau după termenul de revendicare a premiilor prevăzut în prezentul Regulament Oficial.
9.3. Organizatorul își rezervă dreptul de a verifica și monitoriza modul în care se desfășoară înscrierile în Campanie. În cazul în care se observă anumite tentative de fraudă, înscrierile respective vor fi anulate.
9.4. Organizatorul își rezervă dreptul de a exclude definitiv orice participant în Campanie care, prin comportamentul fraudulos, afectează bunul mers al Campaniei.
9.5. Prin participarea la Campanie, participantul și reprezentantul legal al acestuia (dacă e cazul) declară pe propria răspundere că a luat la cunoștință, și este de acord cu, următoarele:
- a) Participantul este singurul răspunzător pentru orice declarație neconformă cu realitatea;
- b) Participantul este de acord cu prelucrarea datelor sale personale în condițiile și în scopul declarat prin acest Regulament precum și în acord cu Regulamentul UE nr.679/2016 privind protecția datelor cu caracter personal.
9.6. După data încheierii Campaniei, produsele participante descrise mai sus își pierd această calitate, Organizatorul nemaiavând nicio responsabilitate și nemaiasumându-și nicio obligație în legătură cu nicio circumstanță care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualității ori continuării Promoției.
10. SOLUTIONAREA LITIGIILOR
- Eventualele litigii aparute între Organizator, pe de o parte, si Participanți, pe de alta parte, se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasăa cale nu este posibila, litigiile vor fi soluționate de instațtele judecătorești române competente.
11. INTRERUPEREA CAMPANIEI PROMOTIONALE
11.1 Campania “Fii pacientul lunii!” va putea fi întreruptă în caz de forță majoră sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunța publicul pe pagina web, inclusiv în cazul imposibilității Organizatorului, din motive independente de voința sa, de a continua prezenta Campanie.
11.2 Situațiilor avute în vedere la art. 10.1. le sunt asimilate și hotărârile și/sau actul de putere publica al instanței competențe sau altei autorități publice competente, precum și cazul schimbării cadrului legislativ, astfel încât organizarea și desfășurarea Campaniei să presupună mărirea bugetului alocat acestui proiect.
11.3 În situațiile avute in vedere la art. 10.1 și 10.2 Organizatorul este exonerat de orice raspundere față de participanții la Campanie.
12. FORTA MAJORA
12.1 Pentru scopul acestui Regulament, forța majoră înseamnă orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevăzut de către Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa și a carui apariție pune pe acesta din urmă în imposibilitatea de a-și îndeplini obligațiile asumate prin Regulament.
12.2 Dacă o situație de forță majoră împiedică sau întarzie total sau parțial executarea Regulamentului și continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întarziată, conform Cod civil. Organizatorul, dacă invocă forța majoră, este obligat să comunice Participanților la Campanie existența acesteia țn termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la apariția cazului de forță majoră.
13. REGULAMENTUL OFICIAL
13.1 Prin participarea la această Campanie, participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament Oficial.
13.2 Regulamentul Campaniei va fi disponibil pe pagina web a Organizatorului www.royalhospital.ro
13.3 Organizatorul își rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmând ca astfel de modificari să intre în vigoare numai după anunțarea prealabilă a acestor modificari, pe siteul www.royalhospital.ro
13.4 Prin participarea la Campanie, Participanţii aderă în mod expres și necondiţionat la prezentul Regulament și se obligă să respecte in totalitate termenii si conditiile acestuia. Orice nerespectare a pevederilor prezentului Regulament poate conduce la anularea și neacordarea beneficiilor
14. CLAUZE FINALE
14.1 Prin înscrierea în campanie, pacienta declară că a citit și a acceptat integral acest regulament.
14.2 Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica prezentul regulament, cu obligația de a anunța modificările pe site-ul oficial al Royal Hospital.
14.3 Organizatorul nu poate fi tras la răspundere pentru imposibilitatea programării unei paciente din cauza epuizării locurilor disponibile.
15. FORȚĂ MAJORĂ
15.1 Pentru scopul acestui Regulament , forța majoră înseamnă orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevăzut de către Organizator, a cărui apariție îl pune pe acesta din urmă în imposibilitatea de a-și îndeplini obligațiile asumate prin prezentul Regulament .
15.2 Dacă o situație de forță majoră împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului Oficial și continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată. Dacă va invoca forța majoră, Organizatorul este obligat să comunice participanților la Campanie existența acesteia în termen de 5 zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră.
15.3 În înțelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forță majoră următoarele evenimente, dar fără a se limita la acestea:
- a) pierderea bazelor de date care conțin participările, din motive care depășesc puterea de control a Organizatorului;
- b) avarierea sistemului informatic de stocare a datelor și alocare a premiilor;
- c) tentative de fraudă a mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
- d) orice reglementare care poate apărea ulterior intrării în vigoare a Regulamentului Oficial și care poate interzice sau modifica termenii acestuia;
Dacă durata cazului de forță majoră depășește 10 zile, Organizatorul poate decide încetarea Campaniei, notificând în acest sens participanții, prin publicarea unui anunț pe pagina web www.royalhospital.ro
16. SESIZĂRI
16.1. Participanții la Campanie pot depune orice sesizări referitoare la modul de desfășurare a prezentei Campanii, în formă scrisă la adresa Organizatorului menționată la art 1.1. sau la adresa de e-mail: contact@royalhospital.ro cu semnalarea în titlul mesajului “O șansă pentru o viață”. Organizatorul va analiza sesizările primite în termen de 30 zile lucrătoare de la data înregistrării lor și va comunica participanților un punct de vedere în acest sens.
- REGULAMENTUL OFICIAL
17.1 Prin înscrierea la această Campanie, participanții declara că sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament .
17.2 Regulamentul va fi disponibil în mod gratuit pe www.royalhospital.ro
18. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
18.1. În vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de către:
Clinica Sf Lucia SRL, societate cu răspundere limitată, având sediul social în Bucureşti, Bld Splaiul Unirii 313A, sector 3, înmatriculată la Registrul Comerțului cu numărul J40/2125/2004, cod unic de înregistrare 16140205, reprezentată legal prin administrator, Dr. STOIAN VICTOR, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.
18.2. Categorii de date cu caracter personal procesate în cadrul Campaniei
În cadrul Campaniei, Operatorul va colecta de la participanți următoarele categorii de date cu caracter personal:
- nume și prenume;
- număr de telefon mobil în format național de 10 cifre;
- adresa de e-mail;
Datele cu caracter personal sunt furnizate de către participanți prin completarea formularelor specifice puse la dispoziție de către SC Clinica Sf Lucia SRL/Royal Hospital precum și prin prezentarea în original de către participanți a documentelor care atestă identitatea, starea de sănătate, situația veniturilor așa cum este prevăzut în prezentul Regulament, situația familială etc. Înscrierea în campanie prin accesarea site-ului dedicat, ce conține toate informațiile legate de protecția datelor cu caracter personal, presupune acceptarea de către participant a prelucrării datelor sale cu caracter personal solicitate.
18.3. Scopul procesării
Datele cu caracter personal ale participanților la Campanie vor fi prelucrate de către Operator în vederea:
(I) organizării și desfășurării Campaniei;
(II) desemnării și validării câștigătorului;
(III) atribuirii premiilor și îndeplinirii obligățiilor fiscale și financiar contabile ale Operatorului.
18.4. Temeiul juridic al prelucrării
Datele vor fi prelucrate în temeiul consimțământului personal liber exprimat și/ sau al interesului legitim, prin acceptarea de către persoana vizată a Regulamentului și a anexelor la acesta.
18.5. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate în cadrul Campaniei de către Operator nu vor fi transmise către altă entitate cu excepția furnizorilor de servicii medicale cu care clinica are încheiate contracte ori autorități ale statului față de care există o astfel de obligativitate (ex. Case de asigurări de sănătate etc.)
18.6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale Participanților declarați necastigatori vor fi stocate de către Operator până la finalizarea campaniei, cu excepția datelor cu specific medical care se păstrează pe termen nelimitat.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va șterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare și stocare.
18.7. Drepturile persoanelor vizate
În vederea asigurării unei prelucrări echitabile și transparente, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE nr.679/2016 privind protecția datelor cu caracter personal, toți participanții la Campanie, validați sau nu ca și câștigători beneficiază de următoarele drepturi:
(I) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, în orice moment, fără ca aceasta să afecteze legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia fapt ce conduce la invalidarea acordării premiului – imposibilitatea acordării serviciilor medicale;
(II) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
(III) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
(IV) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal. Exprimarea acestui drept de catre castigatori, dupa validare, conduce la invalidarea acordarii premiului – imposibilitatea acordarii serviciilor medicale;
(V) dreptul la restrictionarea prelucrarii. Exprimarea acestui drept de catre castigatori, dupa validare, conduce la invalidarea acordarii premiului – imposibilitatea acordarii serviciilor medicale;
(VI) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul. Exprimarea acestui drept de catre castigatori, dupa validare, conduce la invalidarea acordarii premiului – imposibilitatea acordarii serviciilor medicale;
(VII) dreptul la portabilitate a datelor. Acest drept poate fi exprimat dupa finalizarea procedurilor medicale acordate ca si premiu al campaniei. Exprimarea acestui drept de catre beneficiari, dupa validare, conduce la invalidarea acordarii premiului – imposibilitatea acordarii serviciilor medicale;
(VIII) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal. Acest drept poate fi exprimat in orice moment.
Participantii isi pot exercita drepturile mentionale anterior fie apeland numarul de telefon 0219095, fie printr-o cerere scrisa, datata, semnata si adresata Operatorului la adresa Splaiul Unirii 313A, sector 3, Bucuresti, fie pe adresa de e-mail dpo@royalhospital.ro.
18.8. Protecția datelor cu caracter personal aparținând copiilor
Întrucât la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/Imputernicitului.
18.9. Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie.