Acasă / Comunicate de presă / Fonduri Europene – Anunt

Fonduri Europene – Anunt

Anunt publicare procedura competitiva privind atribuirea contractului de
furnizare pentru „Echipamente IT Hardware si Software

Clinica Sf. Lucia SRL
Sediul social: ROMANIA, BUCURESTI-ILFOV, SECTOR 3, BUCURESTI, SPLAIUL UNIRII NR. 313A, Biroul E1.08, Et. 1
Nr. inreg: 193 /28.03.2025

Având în vedere:
– Ghidul solicitantului condiții de accesare a fondurilor europene aferente planului național de redresare și reziliență în cadrul apelului de proiecte: componenta C9. suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare și inovare, investiția i3. scheme de ajutor pentru sectorul privat, măsura 1. schemă de minimis și schemă de ajutor de stat în contextul digitalizării imm-urilor, digitalizarea imm-urilor – grant de până la 100.000 euro pe întreprindere care să sprijine IMM-urile în
adoptarea tehnologiilor digitale – Apel 1

– Contractul de finantare nr. 335/RUE/2191/i3/C9/23.08.2024 pentru proiectul DIGITALIZAREA ACTIVITATII CLINICII „SF. LUCIA” (Nr. ordine: 2191.1/i3/c9) finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență Apel DIGITALIZAREA IMM-URILOR – GRANT DE PÂNĂ LA 100.000 EURO PE ÎNTREPRINDERE CARE SĂ SPRIJINE IMM-URILE ÎN ADOPTAREA TEHNOLOGIILOR DIGITALE

– ORDIN nr. 372 din 8 februarie 2024 privind aprobarea modalităţii de derulare a procedurii de achiziţie pentru atribuirea contractelor de furnizare de produse, prestare de servicii, execuţie de lucrări finanţate din fondurile externe nerambursabile şi rambursabile aferente Mecanismului de redresare şi rezilienţă, alocate prin Planul naţional de redresare şi rezilienţă, aplicabilă beneficiarilor privaţi care nu au obligaţia respectării prevederilor legale aplicabile în domeniul
achiziţiilor publice, precum şi a listei utilizate pentru verificarea achiziţiilor derulate de aceştia

– Prevederile Ordinului nr. 372 din 8 februarie 2024 punctul 2.4. „ Dacă beneficiarul privat nu intră sub incidenţa prevederilor Legii nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, şi dacă valoarea estimată a achiziţiei, fără TVA, este egală sau mai mare decât pragurile valorice prevăzute de art. 7 alin. (5) din acelaşi act normativ, atunci beneficiarul privat achiziţionează produse, servicii,lucrări, aplicând instrucţiunile aferente procedurii competitive
prevăzute la cap. VI.”

– Prevederile Legii 98/2016, Art 7 alin (5) Autoritatea contractantă are dreptul de a achiziţiona direct produse sau servicii în cazul în care valoarea estimată a achiziţiei, fără TVA, este mai mică de 270.120 lei, respectiv lucrări, în cazul în care valoarea estimată a achiziţiei, fără TVA, este mai mică de 900.400 lei.
– Bugetul Proiectului,
– Planul de achizitii, sectiune din Cererea de finantare

anunta demararea procedurii competitive pentru atribuirea Contractului de furnizare pentru „Echipamente IT hardware si software” cu o valoare estimata a achizitiei de 451.476,80 lei fara TVA impartita pe 6 loturi dupa cum urmează:

Tip procedura: PROCEDURA COMPETITIVĂ ( PE LOTURI )
Criteriu de atribuire: oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea obiectivului contractului de finantare

Valoarea estimata: 451.476,80 lei fara TVA
Termen transmitere oferte: 11 zile lucratoare de la data publicarii prezentului anunt. Data limita, 28.04.2025, ora 16.00, in conformitate cu documentatia de atribuire.
Ofertele se transmit la adresa de email: administrativ@royalhospital.ro sau in plic la adresa sediului social: ROMANIA, BUCURESTI-ILFOV, SECTOR 3, BUCURESTI, SPLAIUL UNIRII NR. 313A, Biroul E1.08, Et. 1
Locatia de implementare a proiectului: ROMANIA, BUCURESTI-ILFOV, SECTOR 3, BUCURESTI, SPLAIUL UNIRII NR. 313A

Ofertele vor fi in limba romana. In cazul in care vor fi transmise intr-o alta limba, acestea vor fi insostite de traducere autorizata in limba romana.
Echipamentele vor respecta principiul DNSH.

Specificatiile tehnice ale echipamentelor/ software sunt prezentate in Caietul de sarcini anexa la prezentul anunt
de participare.

Ofertele vor fi insotite de :
– Declaratia privind respectarea DNSH conform Anexa.
– Declaratia privind evitarea dublei finantari conform Anexa
– Declaratie privind beneficiarul real conform Anexa
– Propunerea tehnica si financiara confrom Caiet de sarcini
– Certificat constatator ONRC valabil la data depunerii ofertei (nu mai vechi de 30 zile) – pentru ofertantii
din Romania sau echivalent pentru ofertantii inregsitrati in afara Romaniei.

– Pentru ofertanti asociatii si fundatii – extras Ministerul Justitiei sau echivalent.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne contactați:

OLTEANU IONUT-MIHAI
Director Administrativ
Telefon : 0723.364.264
E-mail: administrati

    Ai întrebări? Programează o consultație!

    Completează formularul de mai jos, iar noi o să te contactăm în cel mai scurt timp posibil.